torsdag den 18. september 2014

AT SKRIVE DEN SVÆRE TOER - FEELINGS - EN GIF-SAGA I SEKS DELE

DEL 1 - BEGYNDELSEN:

CRUSHED BY THE OPINIONS OF OTHERS 
begyndte jeg at skrive en lille bitte sætning:

Mig når jeg ENDELIG KASTER MIG UD I DET:

 Mig når jeg forsøger at skrive løse noter om til en samlet tekst:



DEL 2 - BESÆTTELSE:

Når jeg ikke har lavet andet end at tænke og skrive på min roman i en måned:

Når mine venner spørger, hvordan det går med det:

Når jeg bliver nødt til at gå på arbejde i stedet for at skrive, men hele tiden tænker på det:



DEL 3 - SELVINDSIGT

Når jeg opdager at manus har religiøse undertoner:

Når jeg bliver ved med at skrive, selvom jeg godt ved, det ikke fungerer:

Når jeg endelig redigerer:



DEL 4 - DE BETROEDE LÆSERES ANKOMST:

Mig når andre skal fortælle hvad de synes om manus:

Når de har sagt deres mening:

Når jeg forsøger at holde fast i MIN EGEN VISION:



DEL 5 - DET EKSTREME SELVHAD, DEN DYBE TVIVL

Når jeg forstår at bogen er uforløst og stilen manieret:

Når jeg forstår, at selvom jeg har skrevet næsten hele bogen færdig, så bliver begyndelsen bare aldrig god:

In short:


DEL 6 - SIDSTE OMGANG

Når jeg sender bogen til min redaktør:

Når bogen bliver antaget:

Mig: